Terug naar Bangkok - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Elsbeth Hoefkens - WaarBenJij.nu Terug naar Bangkok - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Elsbeth Hoefkens - WaarBenJij.nu

Terug naar Bangkok

Door: Elsbeth Hoefkens

Blijf op de hoogte en volg Elsbeth

29 April 2017 | Thailand, Kanchanaburi

Hallo allemaal!

Om te beginnen wil ik zeggen dat ik het ontzettend lief vind (en enorm waardeer!) dat jullie allemaal zo met mij mee leven! Ik lees jullie berichtjes graag! :)
Vandaag ben ik op de bus gestapt terug naar Bangkok, Arnon vond het jammer maar begreep het. Om kwart over 11, een kwartier te laat ;), stapte ik op de bus. En wat was dat een fijn gevoel! De boerderij was inderdaad weer een ervaring (Eliza (:) en zowel positief als negatief denk ik. Mede ook vanwege de omstandigheden(brandplek+viezigheid, erg slecht bed) en de vervelende start. Maar ik heb zeker weer wat geleerd zowel over het werk op de boerderij als over mijzelf. En nu ga ik verder.
Verder naar Chang Mai! Ik twijfelde eerst erg waar nu heen te gaan aangezien er (bijna te) veel opties zijn. Aangekomen in het hostel kwam ik al snel weer wat bekende tegen die er nog waren of die net als mij van iets waren teruggekomen. Veel backpackers beginnen namelijk in Bangkok, gaan dan naar het Zuiden en komen dan weer (even) terug naar Bangkok om dan door te gaan naar het Noorden. Van die bekende gingen er twee richting Hanoi om van af daar weer terug naar huis te vliegen. En een meisje stond op het punt om de nachtbus naar Chang Mai te nemen. Een plek waar ik ook graag heen wilde, en meer nog omdat een ander Frans meisje daar nu ook was en ik al contact met haar daar over had gehad. Dus mede daardoor heb ik besloten morgen een ticket te gaan reserveren voor óf de nachttrein óf de nachtbus naar Chang Mai!
Ik vind het wel even fijn om nu even rust te hebben in Bangkok en dat ik nu een verder plan heb voelt ook goed! Mijn (brand)blaar is vanochtend open gegaan en dus probeer ik hem nu extra schoon te houden maar dat komt wel goed. Dat is hier sowieso makkelijker dan op de boerderij ;).
Dat was het voor vandaag. Een vrij kort stukje maar ik heb dan ook vandaag niet heel veel gedaan naast het ochtendwerk op de boerderij en de busrit van zo'n 2,5 uur. Aangekomen in het hostel ben ik, na het douche, samen met het Nederlandse meisje bij het restaurantje tegenover het hostel wat gaan eten. En vervolgens heb ik fijn gefacetimed met mam en Francois. Even bijkomen van de afgelopen dagen en weer opladen voor de komende dagen!

Ik ga nu lekker slapen! Veel liefs van mij!!

Elsbeth

  • 29 April 2017 - 19:03

    Ciska:

    Zie het als een stukje ervaring.nu weer vertrouwd in bangkok en fijn dat je weer een leuke planning heb. Verder geniet, beleef en ervaar . Dat is het belangrijkste. Liefs en fijn dat wij op deze manier mogen mee genieten.

  • 29 April 2017 - 20:33

    Ellen:

    Hopelijk gaat het met je been beter! En terug in Bangkok ? Nou nieuwe kansen toch! Heel verstandig dat je de boerderij achter je hebt gelaten!! Als het niet goed voelt: NIET doen!!
    Leuk om je verhalen te lezen! Zijn we toch ook een beetje bij je! Dikke knuffel

  • 30 April 2017 - 01:08

    A:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elsbeth

Actief sinds 31 Aug. 2016
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 16903

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 19 Juli 2017

Zuid-oost Azië!

01 September 2016 - 30 September 2016

Rondreis door Italie!

Landen bezocht: